girlmomm duygupera almayan bebek almıyor bacım maalesef bu söz doğru babada derlerdi 6 ay boyunca uğraştım kaç çeşit emzik aldım sonuç no
maysamoms33 duygupera Philips kullanıyoruz bizimki de ilk başta hiç tutmadı sonra tutmaya başladı ama tam kavrama olmadı düşürdü hep ben elimle destek oldum tiklattim emzige bir iki kez böyle tutması için bunu düzenli yaptım sonrasında alıştı kurtarıcı oluyor çok faydalı birsey değil ama şu an uykuya emzikle geçiyoruz emzik düştüğü an derin uykuda olduğunu anlıyorum
duygupera maysamoms33 eşimin teyzesi yurtdışından getirdi 2 taneydi adına hiç bakmadım valla benim kız tutmayınca eşimin kuzeninin eşide hamileydi birini ona verdim kutusuyla . Tutmaz diye çeşit çeşitte almak istemiyorum yazık kalacak onlarda
ipeksiiimom duygupera bence cok da gerekli bi şey değil kızıma 3 günlükken falan vermiştim hiçbir ağladığında susturmadı hiç oyalamadi sadece uyurken göğsümden çekince veriyorum onu da vermesem öyle uyumaya alışırdı
elifdiyorkii duygupera valla ara ara deneyin bi anda tutabilir öyle çok var bi anda alıp sonra sürekli emen bebek
buttercup16 duygupera Benimkide almadı başta heralde almıycak diye düşündüm sonra bir gün çok acil evden çıkmamız gerekiyordu ve benim kız mız mız ağlanmaya başladı o ara verdim ve aldı ben şok şimdi yine öyle zamanlarda alıyor bi tek yada uykusu gelip dalamıyorsa veriyorum kriz anında deneyin belki tutar ama uyurken düştüğünde uyanıyor bazen o çok sinir bozucu aklınızda olsun göze alıyorsanız başlayın
duygupera buttercup16 dün verdim uyuyacakken bi kaç kere attı geri verdim uyudu çıkardı inşallah alır
minniks duygupera ne disten ne aclıktan ellerini kesfediyo bırak ellerini emsin emzikten iyidir sıra ayaklarada gelcek 😃😃
maysamoms33 duygupera Philips en yakını gibi geldi bana ya çevremdeki herkes kullanıyor bir deneyin olmazsa olmaz zaten ama dediğim gibi destekli başlayın kurtarıcı oluyor en azından anneler için
gizemmumayy 4.ayda zorla tutturdum emziği ama meme reddine sebep oldu çok pişman oldum günler sürdü unutturmam,ağlayarak tutturdum memeyi hep.Doktor 3-4ay civarı emzik verildiğinde bunlar yaşananiliyor dedi.Bence zorlama
gizemmumayy duygupera o zaman inşallah emzik tutar bir şekilde büyük rahatlık bence,bebeğim sürekli ağzına bir şey arıyor 🥲