duygupera bu ayda öyle oluyorlar artık elini ağzına götürmeye başlıyor yani elini kullanıyor keşfediyor bişeyler tutmaya başlayınca onu götürecek emzikle alakası yok gelişim evresiyle ilgili normal yani 5 aylığız bizde aynıyız emzik almadı hiç babası deniyor bazen tek bakarken artık onuda ısırma modunda bu saatten sonra almaz herhalde, arkadaşımın bebeği var oğlumdan 1 ay küçük emzik kullanıyor ama o da elini keşfettiği için o da elini ağzına sokuyor , artık alışır mı bilmiyorum ama uyku arkadaşı olarak emziğe alıştırabilirsiniz ama normalde sürekli emzik almasıda doğru değil bence artık dış dünyayı tanıcaklar