ipeksiiimom araştırma hastanesi ise bırakmaz evet. Ölçümü üzerinde yada altında kalanları bırakmıyorlar teşhis koymadan. Bişey olmasa bile git gel yaptırıyorlar mecbur 🫢 benım küçük kız da 4130 55 cm dogunca her bölüm görmek istedi. Sonra herşey normal olunca dosyayı onaylayıp cıkış verdiler. Neden kılolu diye arastırdılar 4000 gr üzeri cocukları inceliyorlarmış mecbur olarak. Olsun daha iyi bişey olmasında baksınlar takipte kaldın. Sizin ki genetiktir büyük ihtimalle ama aklınızda şüphe kalmamış olur.