Yayburcu canım valla onun boyl alakası yok kuzenim 11 yasında ve inan görsen dersin ki bu ne böyle yarma gibi hem enine hem boyuna hep öyleydi yasıtlarına göre 3 4 yas büyük gösteriyordu. Bunu 1 sene de erken verdiler okula boyu yüzünden. Herkes buna bılaştı. Sen bizden büyüksün kendini ne sanıyorsun diyip diyip sınıftan cocuk toplayıp hep sıkıştırdılar dövdüler. Dert ne o bizden uzun bizle kavga ederse bizi döver o dövmeden biz onu pıstıralım, 🙄🤦 suan 6.sınıf gidiyor inan içine kapanık pek arkadaşlık kuramaz. Çünkü evde de aman sakın kimseye vurma dövme bulaşma diye gönderdiler. Yani demem o ki cok uzun da iyi değil cocuklar bılaşacak bişey buluyor. Bırak normal olsun. Hayat akışına uyum sağlar mecbur olarak zamanı gelince