Safissssss hayır sürekli 10 dk jhyyo çığlık atarak uyanıp ağlıyordu sürekli böyleydi. 13 günlüktü kimyon vermeye başladığımda. Doktora gittim 45 günlüktü. Popo deliğine ılık zeytinyağını kulakncopune batır orayı uyar içine çok sokma dedi sonra ılık zeytinyağını karnına masaj yao saat yönünde zor yapıyorsa zeytinyağını isit asitini ciksin soğuyunca 1 çay kaşığı ver dedi. Gün-de 1 yada 2 sefer anason papatya rezene kimyon verebilirsin dedi ama karıştırma hepsini ağır gelir ben genelde anason kimyon yada kimyon rezene karıştırıp veriyorum çayından 2-3 çay kaşığıVeriyorum 1 fincan da ben içiyorum.simplex tek çözüm evet diğerleri rahatlatıyor ama simplex ile rahatladı çocuğum kendime çok kızdım boşuna çocuğa eziyet ettim kaç gün. Bi De benim yediğin herşey gaz yapıyordu çocuğa dokunuyordu şimdi yavaş yavaş yemeye başladım gaz yapmıyor ama.huzursuzlaniyo simplex veriyorum 15 dk sonra da kimyon cayi veriyorum duzeliyo.