Kardelen42 Annesi hem gaz hem de dünyaya alışma çabası, ilk 3 ay için 4. trimester deniyor bu yüzden. Bence de bebeğin en zor dönemi 3. Aya doğru ağlamalar azalıyor o yüzden hep böyle sayılı günler geçecek diye kendinizi telkin edin benim gibi stresle yüklemeyin kendinizi. Doktorunuzun yönlendirmesine göre gaz damlası başlayabilirsiniz. Ayrıca Biogaia adlı bir probiyotik de var onu da öneririm ilk 5 ay kullandık biz.