nilikonunannesii bizimde aylarca karınca problemimiz oldu. Her yerden çıkıyolardı üstelik baş edemiyordum hamileydim o zaman evimde kedim de vardı. Aktardan Bayer K-Othrine ilaç aldık zaten nasıl kullanacağımızı anlatmışlardı. 1 hafta 2 kez sıktık o ilacı yapıp evdeki bütün köşelere falan. O zamandan beri karıncanın k’sı bile yok geçti hemen tavsiye ederim. Özellikle evcil hayvanım olduğunuda söyledim ilacı yerlere sıkıcağımız için zararsız bi ilaçmış insana evcil hayvana falan bilginiz olsun belki denemek istersiniz