Ayyy inan hiç bilmiyorum bu yaz bende çok çektim yatak odasında yatağın üstüne bile çıkıyorlardı elbise dolablarin içine varana kadar girmişlerdi ne yaptıysam gitmediler daha soğukların gelmesiyle gittiler bulunduğumyer köy olmasından ötürü soğuk o yüzden galiba erken gitttiler sırf o yüzden yaz gelsin istemiyorum 😩