kalbimcocuk Korkulcak birşey yok bizde 10 gün önde yaptırdık bugün tam 4 aylık oldu, ilk gün ağrısı oluyor sadece ben devamlı kucağımda sallayarak uyutmaya çalıştım beni hissettiğinde kucağımda sakinleşiyordu çünkü, 2. gün sadece bandajını çıkartıken ağladı onun haricinde ara ara ağladı ama 3. günden sonra gayet iyiydi benden size tavsiyem devamlı uyutmaya çalışın ve sizinle uyusun,doktorun verdiği ağrı kesici şurubu ve merhemleri mutlaka kullanın