kalbimcocuk Salı günü oğlum sünnet olucak 4 aylık bebeğini aylıkken sünnet yapan anneler sünnet sonrası yaşananları anlatabilir mi ? Kaç güne toparlıyor çok acısı ağrısı oluyor mu ? Düşündükçe kalbim sıkışıyor 😭
Nacafa kalbimcocuk çok samimi bir şekilde söylüyorum ki korkacak hiç bir şey yokmuş. Ben 7,5 aylıkken yaptırdım tam da emeklemeye başlamıştı ona rağmen 2-3 günde toparladı. Husursuz olduğunu hissettiğimde ağrı kesici verdim. Doktorun söylediklerini uyguladım ve bir beden büyük bez taktım
ozge918 kalbimcocuk biz 3 aylıkken yatırdık inanın kolik ağrısı daha zor geçiyordu ilk çişte ağladı sadece o kadar 1 haftada iyi oldu eski haline döndü
canissmom kalbimcocuk ay biz 2 hafta önce olduk 2,5 aylık. İnanın biz kendimize zorluk çıkarıyoruz, o kadar çabuk toparlıyorlar ki. Çok kolay şekilde atlatıyorlar hiç endişeniz olmasın
yohh_yavv kalbimcocuk 3 aylıktı yaptırdık biz ilk gün sadece zor oda bebeğin çişini yaptıkça yanıyor onun acısına ağlıyo onun dışında başka hiç bi sorun yaşamadık hatta 2. Günü gece bebeğim ağız üstü uyudu hiç bilmedi bile bardak koyduk zaten gayet kolay geçti şükür şuan 14 aylık oldu bile
Mehmet_A kalbimcocuk bizim de evde oldu 3 aylıktı ameliyattan sonra ilk bir saat felaket ağladı hemen doktorun verdiği fitili kullandım sonrası pamuk gibi asla sünnet olmuş gibi hissetmedim sizinde kolay çabuk bir şekilde geçsin inşallah
canissmom kalbimcocuk ne demek 🥰 şişliğiydi vs geçmesi bir haftayı buluyor ama ağrısı, sancısı vs ertesi güne bile kalmaz 🙏🏻
aysegulcinar kalbimcocuk hic korkmayın 3 bucuk aylikken yaptırdık cerrahi yöntemle. İlk gun ilk saatler cok agladi sadece anestezi gecince o kadar sonrasinda fitil surup krem vermisti dr onlari kullandik cok çabuk iyileşiyor zorlanacaginizi sanmıyorum. Sadece dr sorup sarı kantaron yağı alabilirsnz. Yaralari cabum iyileştirme etkisi varms dr önermişti aldim 3. Gunu falandi basladik 1 hafta kullandik biz
Elmsnghn kalbimcocuk evde sünneti nasıl göze alabiliyorsunuz. Ya enfeksiyon kaparsa. Bence böyle bir riski almayin çünkü Allah’ım muhafaza böyle bişi olsa Doktorlar sorumluluk alır mı bilmiyorum operasyonu kim yaptıysa ona götürün diyolar genelde. Ama onun dışında oğlum 2.5 aylıkken yaptırmıştım iyiki diyorum. İlk cisine kadar çok canı acımıştı hatta çişini uzunca süre tuttu bende en son bezini açtım böyle yap o xaman diye rahatlayinca hemen yapmıştı. Çişini yaptıktan sonra karton bardağın arka kısmını kesip pipisine yerleştirdim bez değmesin diye. Ve bolca uagladim ilk kantaron yağı daha sonra zeytinyağı ile 3 4 gün kuru tutmadım. Büyük tuvaleti pipisine bulasinca temzledikten sonra nolur nolmaz enfeksiyon kapmasin diye oksijenli su döktüm. Ve pipi yapismasin diye 2 3 gün sonra geri geri itmeye başlamıştım.
kalbimcocuk Elmsnghn eve gelecek olan sünnetçi ilk defa sünnet yapmıyor bilindik ve tanıdık yiğenimiz ona sünnet olmuştu o da evde oldu hiçbir sıkıntı olmamıştı ki onun yaşı daha da büyüktü
atlas2023_08 kalbimcocuk 8 aylıkken yaptırdık keşke daha önce yaptırmış olsaydık dedik çünkü yatırdığımız an ağlamaya başladı. Uyutulmadı uyuşturularak yapıldı 10 dk sürdü ağrı kesici krem ve calpol kullandık büyük bez karton bardak hiç birini kullanmamı önermedi doktorum. İşlem sonrası tam 1.5 saat uyudu uyku saatine denk getirdik bilerek doktorda 1.5 saat uyursa en ağrılı zamanı ozaman demişti rahat geçti. Emeklemeyen çocugum o gün emeklemeye başlamıştı normal hareketlerine oyununa herşeye devam etmişti 3 4 gün en fazla bez açıp krem sürmekte zorlanmıştık üzerine bez yapşmaması için bol bol kremini sürüp gazlı bezi kapatıyoduk asla yapışmadı da bezi böyle bi süreçti
Mirac21mom kalbimcocuk ben geç kalıp 1.5 yaşında yaptırmıştım keşke daha önce yaptırsaydım travma yaptı çocuga en iyisini yapmışsınız zaten 15 dk sürüyor bezli olduğu için çabuk iyileşiyor bir kere çişini yapınca ağladı başkada sorun yaşamadık
kalbimcocuk Mirac21mom benim 1. Oğlumu 1.5 yaşında yaptırdık ondada travma olarak kaldı o yüzren 2. Oğlumu şimdi yaptırma kararı aldık aynı şeyleri onda yaşamayalım diye çok zorlu bir süreçti aylık bebeklerde herkes şimdiden yaptır diyor ki bizde ona göre yaptırma karar aldık inşallah herşey güzel geçer sorunsuz sıkıntısız
kubra00k 2 aylıkken yaptırdım. Evde karton bardak bulundur. Makasla kesip karton bardağı orasına koyarsın birkaçgüne toparlar zaten çok sürmüyor. Benim oğlan 3,4 güne iyileşmişti
emosss__ kalbimcocuk korkacak bişey yok ben 3 buçuk 4 aylıkarası yaptırdım sadece 24 saat sonra pansuman sargısı var onu çıkarmak zor onu ılık su döküp yumuşatırsanız kolaylıkla çıkar. Bide krem sürüyosunuz dikiş etrafına çok hafif bir şekilde ama kesinlikle o ağrı hissetmiyor sadece korkuyor ama 3 4 gün sonra o korku falan gitmiş oluyor hayırlı olsun şimdiden
kalbimcocuk emosss__ bizimki yapıştırma yöntemi ile olucak inşallah sorunsuz sıkıntısız bir süreç olur şimdiden teşekkür ederim 🤍🥰
emosss__ kalbimcocuk ay bide şey var karton bardak koy diyorlar ben koydum hareket ettiği için zarar veriyor köpük bardak daha iyi ben 4. Günden sonra bişey kullanmadım