Minnakordek boy ve kilosu ne kdr ? Oplum 3,5 yaşında 107 cnm 15500 gram. Boyu iyi uzun ama kilosu az gibi. İştahı da ne iyi ne kötü kreşte en erken oğlum bitiriyormuş yemeklerini. Demir’i hafif düşük takviyeye gerek yok dedi doktor d vitamini düşüktü takviye aldık ama tahlil yaptırdığımız da hastaydı o yüzden de düşük çıkmış olabilir. Bir de ferritin ve b12 si baya yüksek çıktı. Oğlumun tek şikayeti zayıf olması ama boyu uzun. Bi de ağzında dört beş kere aft çıktı üç ay içinde. Kivi yedirdikten sonra genelde aft oluyor. Bir de kabızlıktan çektik şurup kullanıuoruz lifli besliyoruz her gün yapıyor. Yumuşak. Ama katı beslesek şurup kullanmasak kabız olmaya meyilli. Bu sebeplerle çölyak şüphelenmeliyim