Meri-Mel öncelikle geçmeyen bir kabızlık problemi var karın ağrısı arada oluyor ve gün içinde bazen aniden yorgunluk çöküyor anne ben biraz uzanicam diyor 3 yaşında ben şimdiye kadar nasıl suphelenmedim kahroluyorum alerjik çocuktu zaten bir defa götürmüştük o da takip edelim dedi birde hemsireyiz karı koca ay çok özür dilerim öyle bı doldum yine hakim olamıyorum gozyaslarima şükür dermansız değil hastalık bile değil ama bilmiyorum çok yıkıldım