milav 3 aylıktı başladım daha doğrusu başlamak zorunda kaldım şimdi üç buçuk aylık ysni on beş gün oldu zorlandım ben ys öğlene ksdsr çalışıyorum 830.13.00 araları yine de çok özlüyorum evden çıkmadan emzirip çıkıyorum sütleri sağdım koydum dolaba bsbsnnesi anneannesi bakıyor işte :( aklım hep bebeğimde kalıyor ilk gün Biberonu emmek istememiş ögürmğs ağlamış içim gitti . Bir ay daha dişimi sıkıp bırakıcsm dayanamıyorum ben valla , tek maaş ile de zor olacak ancak bakacağız duruma göre bilmiyorum 😞😞