milav tekrar işe dondugumde oğlum 4 aylıktı. 2 ay kadar çalıştım sonra bir yutdisi işimiz olduğu için 6 ay ücretsiz aldım ve oğlum 1 yaşında iken tekrar çalışmaya başladım. Zorlukları oldu tabiki ama işten sonra oğlumla geçirdiğim vakit daha kıymetli benim için. Tahammül seviyem daha yüksek ve onun için çalışıyorum. Daha güzel okullara gidebilsin, daha iyi yaşam standartlarinda yaşasın diye. Asla pişman değilim.