furkanmommy ay benim doğum saatlerim travma gibiydi bı gün önce kontrolde sancım çıktı doktor beni yatirmadi 😂bende akşam sancım olunca ben gitmedim sabahı zor yetiştim bekle Allah bekle akşam anca akıl ettiler beni 😂az kalsın sancı odasından doğum odasına gecirirlerken sandalyede dogurcaktim terligimin teki diğer odada kalmıştı yani o derece 😂😂😂başka zaman olsa o hallerime gülmeden ölürdüm