umossss merhaba benim annem de böbrek yetmezliği var 2 senedir diyalize giriyor bursa acıbadem hastanesine hüseyin hocaya canlı nakil için başvuru yaptık tecrübelerinizden bahseder misiniz süreç nasıl ilerledi iyileşti mi anneniz. kadavrayada başvurmayı düşünüyoruz ekstra