BilgeliHayat 2 yaşına gelene kadar bi buçuk yaşından itiben tabi kurması lazım tam bi buçukta değil bu benimki ikili dediğiniz gibi kurmuyor anne gel bana git falan gibi o yüzden televizyon veya telefona bağlamayın bu konuyı derim.Benimkide izlemiyor ama kurmuyor bazı konularda ilgili ve bazı şeyleri diyebiliyor.Bence gelişimle alakalı.