kubraerol otizm olmaz, uyaran eksikliğini tetikler. Kızımda böyle bir durum yaşamadık fakat her zaman sınırlı süresi oldu belli yaşa kadar. Her şeyin olduğu gibi ekranında fazlası zarar. Şu an 5,5 yaşında, tableti var, içerikleri kontrol edebildiğim şekilde izleyebiliyor. Bir de Buddy uygulamasını satın aldım. Oradan ingilizce çalışıyor.