maygirl Aysee__34 neden gelmesin.bn hic sereis sorunu yasamadm eeinizde hic esya yokmu misal serwis aylar sonrami geldi kuruluma ayni sey..size uyuyorsa alın.magazdanda aldklarniz ayni şey zaten
Girlsmoms Aysee__34 annemler almıştı 10 sene önce A 101 den HI LEVEL diye bi marka televizyon hala kullanıyolar
Aysee__34 maygirl eşyalarımı var bayiden servis geldiğini için gün içinde geldiler ama bunu böyle marketten alınca değişik.geldi o yuzden
maygirl Aysee__34 hayir sonucta.onlarn markasi ve serwis ayni..kmdi.markasina serwis neden farkli.hzmet.wersin
yagmur35yy Aysee__34 a101 den aldım memnunum kedim tabi düşürüp kırdı gene aldım onvo markasını kullanıyorum hesaplj bence
defnesmom3 Aysee__34 biz philips aldık kullanmadık ama bilinen bir marka olduktan sonra sorun yok kullananlar var ve memnunlar
Husnur Aysee__34 bimden aldık üç dür kendi kendine açılıyor hatta post bile attım buraya işk korkuyordum şimdi umursamıyorum ve gerçekten kalitesiz biz mutfak için aldık o yüzden çok öenmsemedik ama normal oda için gereksiz