Aysee__34 ewimde mutfagimda 48 inc seg marka tw 101den almistim 5 yıl once.cok memnunum.annemede 7 yıl once carrefoursadan almistim inç hatrlamiyorum ama bayai buyuk ekran oda.hic sorun yasamadik.normalde almam ama satis magazasina gore uygun kamlanyali denk gelmisti.kayinvalidemede axen almkstik 6 yil oldu mgrostan.