kuzeyinannesi06 Yayburcu ben gebeliğimi adet öncesi erken gebelik testi ile ögrenmıstım o zaman direk kan verdim 181 çıkmıştı sizin daha yüksek çıkar kese görünebilir ama siz kan verin değerinize bakın zaten kandan sonra bir kadın doğuma gidersiniz
Yayburcu kuzeyinannesi06 maşallah içimi bi korku üzüntü kapladı ilk oğluma çok düşkünüm oda bana düşkün onu ihmal etme korkusu oldu şu an bende
kuzeyinannesi06 Yayburcu ne kadarlık oğlunuz kaç yaşında bence öyle düşünmeyin çok güzel bi anne oğlunuzda mükemmel bir abi olacak planlı gebelikmiydi korunuyor muydunuz
Yayburcu kuzeyinannesi06 oğlum 3.5 yaşında aslında eşim çok istiyordu bende oğlum yalnız kalsın istemedim oğluma tedaviyle 3 senede zorla hamile kaldım açıkçası Buda oyalar bizi diye düşünmüştüm 2. Aydan olunca baya şaşırdım 😞