Yayburcu Kızlar testimin resmine bakar mısınız reglim 4 gün geçti bence var ama eşim sanki yok daha koyu olması gerekiyor diyor [https://mutluresim.com/images/2025/01/05/1y3tUu.jpeg](https://)
kuzeyinannesi06 Yayburcu kız var bildiğin ben burdayım diyor daha yemi olduğu için koyu çıkmaz ama kan verin teste göre net var ki kuruma çizgisine de benzemiyor zaten
Yayburcu haticehuseyin yaa inşallah sizinde olur ilk oğlumda 3 sene tedavi gördük buna da nerdeyse kazayla kaldım çok şaşkınız Allah nasip etsin yeterki inşallah size de nasip eder
biimiyomyardimet Yayburcu o değişebilir ya, tam hatırlamıyorum ama bende 3-4 gün gecikmeyle kan verdiğimde güzel yüksek çıkmıştı sınırda filan değildi
Yayburcu biimiyomyardimet benimde 4 gün gecikti ama test biraz silik olduğu için değer çok yüksek çıkmaz diye düşündüm
Yayburcu Kontes0011 gerçekten mi sanki o değere göre biraz silik gibi daha düşük çıkar mı ona göre yarın keseyi de görmek istiyorum eşim izinli hastaneler uzak bidaha ta haftaya kalacakta
Yayburcu kuzeyinannesi06 aslında reglim 4 gün geçti acaba hcg değeri kaç çıkar ona göre keseyi görme şansımda olur mu sizce
kuzeyinannesi06 Yayburcu ben gebeliğimi adet öncesi erken gebelik testi ile ögrenmıstım o zaman direk kan verdim 181 çıkmıştı sizin daha yüksek çıkar kese görünebilir ama siz kan verin değerinize bakın zaten kandan sonra bir kadın doğuma gidersiniz