ikiprensesbebiss ciddimisin degısık 😅😅olur mu öyle yaa doktorla sohbete geçmiş makinenin sana bağlı olması lazım sancına bakıyor Bnde öyleydi ebe bana ben sana ıkın demeden ıkınma demişti ebenin gözü hep makinedeydi sancı geldiği an şimdi ıkınabildiğin kadar güçlü bi şekilde ıkın bebeği it demıstı sancı bittiği zaman tamam ıkınma şimdi derin nefes al dinlen derdi zaten sancı 2,3 dk bir gelıyor o sure zarfında ıkınma yok Bencede sen hastaneni degıstır 😂