ikiprensesbebiss öncelikle dünkü yazıyı gece yazdığım için birazcık yanlış yazmış olabilirim. Sancınızın geldiği anı anladığınızda derin nefes alıp verin,tam artık en Zirve noktasına geldiğinde sancı büyük bir nefes alıp ıkınmaya başlayacaksınız. En zirve noktada ıkındıktan sonra sancının gitmeye başladığını anladığınız an ıkınmayı bırakıp tekrar derin nefes alıp vereceksiniz. Sancı tamamen gittiğinde de kendinizi dinlendireceksiniz. Ağlayıp bağırmak veyahut sürekli ıkınmaya çalışmak,sürekli hızlı hızlı nefes almaya çalışmak yerine dinlenmeye çalışacaksınız. Ben ilk başta sancımın geldiğini anladığımda gece uyudum hiçbir şekilde hiçbir şey yapmadım sadece merdiven inip çıkıp gelmiştim eve. Daha sonra sabah uyandığımda aynı şeyleri evde de tekrar ettim çünkü sancım az olduğu için o şekilde doğum yapamayacağımın farkındaydım. Sancım gittiğinde ise yine evdeki işlerle kendimle ilgilendim kimseye de haber vermedim. Daha sonra dayanamayacağımı anladıgimda eşimi aradım birlikte gittik. Bolu da yaşıyorum hastane anne bebek destekli hastaneydi ebeler çok tatlıydı bide ben 6 cm ye kadar evde beklemişim. Dogumhaneye girene kadar 8 cm oldu orda da suyum patladı. Girdiğimde herkes bağırıp çağırıyordu. Suni sancı için aynı şeyi söylemiyorum tabi ki ama normal doğumda bu kadar bağırmaya falan gerek yok çünkü ağrının dindiği zamanlar oluyor. O zamanları iyi değerlendirmek lazım eğer ağlarsan doğum zaten zor bir de yorulursun iyice uzar o süreç. Ben bu bilinçle gittim ve bu şekilde anlattığım şekilde doğumumu yaptım 40 dakikada doğumumu yapmış oldum. Çıktığımda hala bağırıyorlardı. Maalesef bağırmak ya da ağlamak daha beter ediyor. Aşağıya da o zamanlar izlediğin videolardan birini bırakıyorum örnek olarak izleyebilirsiniz 🙏❤️