mavi176_ Hangi biberon markasını kullanıyorsunuz?Bir de biberonun akışı nasıl bunlar da çok önemli başlıklarini ayına göre guncelliyor musunuz?
peramomms mavi176_ evet güncel philips avent kullanıyorum başlığı güncelledim sanırım ek gıda yesin diye zorladım bugün istemeyip tükürünce daha vermedim zamanla ek gıdayı kendi artırır demi
mavi176_ Kesinlikle kendi artıracak bu arada lütfen zorlamayın hatta 6-7-8 bile tadim aylari olarak geçiyor
peramomms mavi176_ teşekkğr ederim yorumunuzu dikkate alacağım prematüre doğdu meme emmedi çok zayıftı çok zor günler geçti yemez zayıflad hastanır korkusunu atamadım üstümden çocuğa zorla yediriyorum
peramomms zeynpk10 14 aylık şimdi gece meme diye uyanıyor hiç pes etmedim sağıp verdim yemek konusundada artık ısrar etmiyorum acıkınca yer