Herkese Merhaba! 6ay 20 günlük oğlum var 5.5 aylıkken rk gıdaya başladık ne ek gıda düzgün yiyor ne mama içiyor
9:00 100 cc mama
11.30-12 arası ek gıda
1.30-2 gibi mama 60-90
4.30 mama 100 cc
7.30 gibi ek gıda
8.30 100-120 arası mama tabi hepsini zorla içiyor böylr nr ekgıdayı ne mamayı severek içmiyor düzenimiz böyle bir yerde yanlışmı yapıyorum lütfen tecrübeli anneler yardımcı olur