Balannesi evet yine çok sık kalkıyor ama ben hiç bişey sürmedim henüz, sadece gündüz yara bandı yapıştırdım uf oldu diyip kapattık bir hafta sonra açmadı bile, gündüz vermeyeceğimi öğrendi yani artık açma girişiminde bile bulunmuyor, gündüz hiç vermiyorum yaklaşık yirmi gün olcak. Gece kalktığında veriyorum,resmen koklayarak okşayarak falan emiyor hasret giderir gibi. Aslında hiç kıyamıyorum ama gece de uyuması lazım yani. Kendimi geçtim o bile deliksiz uyumanın nasıl bişey olduğunu bilmiyor ki 23 aylık olcak