bosyapmaskim ah keşke sana sımsıkı sarılıp yardımcı olabilsem o kadar isterdim ki ilerde üzülmemen için yanında olabilmeyi.. malesef sadece senin için dua ediyorum bu zorlu sürecini en güzel şekilde atlar diye.. imtihanın her türlüsü çok zor tabiki bazıları sağlıkla imtihan oluyo bazıları eşiyle ailesiyle bazıları da başka başka şeylerle. Senin imtihanın da her ne yaşıyosan zor zamanında tekrar istenmeyen gebelik olmuş . Ama imtihanı bi geçebilmek var bi de geçememek. Allah şu an seni sınıyo. O da görüyo halini en iyi o biliyo neler yaşadığını. İstese sen ne yaparsan yap hamile kalamazdın. Nicesi var çocuğa hasret hiç çocuğu olmayan.. Allah diyo ki bakalım kulum benim verdiğim canı alacak mı yoksa bu imtihanı geçip mükâfatlandırılacak mı.. sen ömür boyu pişman olup ahiretini de yakanlardan değil de mükafatlandırılanlardan ol kardeşim. Bak gör o minik karnında hareketlendikçe ben burdayım dedikçe sana güç gelecek.. evet iki çocukla zorlancaksın ama ömür boyu sürmeyecek ki bu elbet geçecek.. eğer doğum konusunda korkuların varsa her doğum hikayesi birbirinden farklıdır ilkte yaşadığını ikincide yaşaman senn yaşadığını benim yaşamam gibi bi ihtmalden ibaret. Hadi bi besmele çek şu aylar hürmetne bi Allah a sığın, her şeyin güzel olacağına önce kendini inandır kimseye kulak asma kalbinin sesini dinle..