bosyapmaskim devlet isteğe bağlı kürtaj yapmıyor özel yapıyor ama her doktor yapmaz gidip sormanız lazım yapıyormusunuz diye acı sızı olmuyor uyutuluyorsunuz uyanınca biraz sersemlik oluyor o kadar bi kaç saat sonra normal hayatınıza dönüyorsunuz
Bu arada bende 2 kez isteğe bağlı kürtaj oldum ama benim tramva değil hem maddi olarak hem manevi olarak çok kötüydük evliliğimde iyi değildi bunları düşünerek çocuk istemedim yani size tavsiyem eğer sizde böyle olaylar yoksa lütfen yapmayın çok üzülürsünüz aklınızda hiç çıkmaz belkide büyük pişmanlık duyarsınız iyi düşünün iyi karar verin