6aylık Bebeğim 13 gün yapmadı bizde iki haftadır aynı şeyleri yaşadık. Ek gıdaya başlamadım daha sadece anne sütü ve mama içiyor. Hatta iki haftalık süreçte mama da içmedi sütüm yetti akşamdan akşama veriyordum mamayıda. Zeytin yağı içirdim. Poposuna sürdüm uyarıda bulundum kulak çubuğu ve derece ucuyla doktor tavsiyesiyle. Karın üstü yatırdım karın masajı ayak masajı sürekli yaptım. Gaz çıkarıyordu fakat kaka yapmıyordu. Bide ıkınmaya başladı çok huysuzlandı. Dr 10 güne kadar normal demişti. Muayeneye gittik bu gün karnı yumuşak bi sorun yok ultrasonla bakıldı bi sorun yok ama uzun süre olduğu için duphalac ve lavman verdi. Önce şurubu kullandık kakasını yaptı bu gece. Lavman a gerek kalmadı.