yohh_yavv YumukluSucurtaa sanmıyorum ya %25 olursa Toki nin ne manası kalıyor ki sonuçta dar gelirli aileler için yapılıyor %25 imi karşılayacak güce sahip değil insanlar %10 a bile laf ediyorlar
etkafa betul97_ çıkar İnşallh canım tokinin duyuruları var onları takip etmen lazım ordan yayınlıyorlar 🌸
YumukluSucurtaa nuryy_ yok ben ispartaliyim da Kayseri’de ikamet ediyorum basvuramiyorum o yüzden arkadaş basvurcakti ondan sordum