sebur nuryy_ valla bize mesaj gelmedi bilmiyorum. Toki nin sitesini takip ediyorduk devamlı duyurularda açtık baktık listede adımız vardı.
yohh_yavv sebur 200 bin sadece peşinat mı yoksa abonelik vs tüm giderler içinde mi çünkü bizede çıktı toki tüm giderler ile birlikte 200 bin tl ödendi aylık taksitte 8 bin tl
sebur yohh_yavv tüm giderlerden kastınız ne. Bilmiyorum ama toki ve ziraat belirli bi ücret alıyormuş hepsi içinde o kadar verdik iste😇 sizin nerenin tokisi
sebur Bir_anne2374 evet ihale olmadan önce tokiyi takip etmek lazım ziraatede sorabilirsiniz süreci. Belirli kura tarihleri oluyor para yatiriyorsunuz falan.
betul97_ etkafa Hahaha bana da haber verir misin olursa senelerdir bekliyorum bende kaç sene oldu başvurdum çıkmamıştı 😅😅
YumukluSucurtaa nuryy_ merhaba Isparta için % kaç peşinat istemişler şartlari ne koymuşlar biliyormusunuz
sebur yohh_yavv aaa o konuda hiç bir bilgim yok bizim Tekirdağ çorlu. Eşime sorayım bi keşke öyle olsada ugrasmasak bizde aboneliklerle falan.
betul97_ etkafa Kocaeli/Kartepe de oturuyorum da her yer olur Kocaeli içinde Gebze ve Darıca olmaz tabi oralar uzakta izmit olur😅😅
yohh_yavv sebur normalde 180 bün peşinattı diğer giderler felan derken 200 ü buldu bizde sizin ki inşallah içindedir
yohh_yavv YumukluSucurtaa bu sene kura yapılıp çıkanlar için mi onu diyorlar yoksa önceki yıllarda kurası yapılıp hak sahiplerne evi verilirken mi peşinat oymuş ? Çünkü biz bu sene ödedik peşinatı sözleşme ile birlikte %10 du
YumukluSucurtaa yohh_yavv yok ben yeni olacak tokiler için 2025 projesi için diyorum 🫠 her yerde %25 peşinat yazıyor
yohh_yavv YumukluSucurtaa sanmıyorum ya %25 olursa Toki nin ne manası kalıyor ki sonuçta dar gelirli aileler için yapılıyor %25 imi karşılayacak güce sahip değil insanlar %10 a bile laf ediyorlar