Kelebeksever Kızlar 1 aylık bebeğim var benimde. Sol göğsümü emmiyor sağ göğsümde yeterli olmuyor özellikle akşamları memede ağlıyor süt gelmediği için sanırım. Bu gece 11 dem 2 ye kadar emmek istedi ama doyamadı . Çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum