buseg16 Kızlar 3 ay 2 günlük bebeğim var bu aralar sütümün azaldığını hissediyorum emziriyorum ama doymuyor bebeğim sanki boş çekiyor mememi bende dut kurusunu duymuştum suyunu içince süt arttırıyomuş kullananlar var mı varsa tecrübeleriniz neler?
ikiztanelerim buseg16 solgar brewerst yeast b12 tablet kullanabilirsiniz bariz biçimde arttırıyor. Bir de bulgur pilavı ve irmik helvası, bol su, Trabzon hurması benim tecrübe ettiklerim.
allwrite buseg16 ben ilk kullandığım zamanlarda gerçekten arttığını gözlemledim ancak sürekli yaptığımdan mı bilmiyorum, eskisi kadar etki etmiyor şu an.
suheyla92 buseg16 evet ben her gun iki avuc kadar yerdim bir de promalt emziren anne icecegi içerdim hemen dolardi tavsiye ederim ebebekte satiliyor yesil olandan ictim hep. Ayrica imom latte kullanin hap o da hem sutu arttiriyor hem de ihtiyacimiz olan vitamin ve mineralleri sagliyor bize.
likeli buseg16 dut kurusu bende pek işe yaramazdı. Tahin helvası malt içeceği bol su bol yeşillik dere otu özellikle bende en çok bunlar sütü arttırırdı.
buseg16 ikiztanelerim bebeğim doğduğunda doktorumuz süt arttırma için vermişti vitamin onu bitirmiştim ama şimdi azaldı gibi geldi sürekli atıştırıp yiyip içebilcem bir şey arıyorum
slnmom Çok dut kurusu yiyorum ama pek işe yaradığını düşünmüyorum açıkçası. Bol sıvı tüketmek ve protein ağırlıklı beslenmek arttıracaktır diye düşünüyorum bende bu ara azaldığını hissediyorum
buseg16 allwrite dut kurusunu o kadar beğenmedim ama rezene içiyorum uykudan uyanınca tok karnına ve gece yatmadan önce
busra200120 buseg16 benimde 3 aylık kızım azaldığını hissediyorum ama o hiç ağlamıyo açlıktan. Yetmese ağlar mı anlamadım. Çok sık da emmek istemiyo artık.
ebrusafura Kızlar dut kurusunu yada dut hoşarfı içmeyin çok denedim dutu sütle kaynatıp için benimde azdı şimdi şükür elhamdülillah üstüm ıslanıyor
busra200120 buseg16 bugünde instagramda bir çay bardağı kuru üzüm bir çay bardağı kuru dut ve kuru inciri kaynatıyolar ve içiyolar onu gördüm yarın da onu deniycem yazarım sana da ya da sende dene