eymen6_9 bundan 10 sene sonra yada 15 sene sonra ne gibi güzellikler bekleyecek acaba sizi. Çok isterdim 3-5 bebeğim olsun. Kalabalık aile. Keşke destek olsalar. Kalabalık ailenin nimeti bir başka ö şimdiden kafadan 6 torun olacak bayramlar da seyranlarda hep bir arada ne hoş. Hem benim yaşım geçti hemde sağlık sorunum var o yüzden sükür 1 ile yetiniyoruz. Tek cocık büyüdüm o yüzden belkide istiyorum. Sizin için belki zor olacak ama kardeşler bir arada aralarında soeın olmadan büyüdüklerinde birbirlerini arayıp sorsunlar inşallah 🌸