Deletedmom_220 yok şimdi kadının da yargılanacak tarafı var. Giden bir çocuğun canı sonuçta. Cinnet geçirecekse de evlada kalkmamalı o el o ayrı ama sizin dediğiniz de bir açıdan doğru. Bu olayın tek suçlusu kadın değil. Bu basit bir aldatma da değil. Kadına kardeşiyle ilişkisini izleten adam en baştaki suçlu bana göre. Belki de kadına “Bu çocuk var oldukça boşanamazsın” diyerek şiddet de uyguluyordur. Öyle öyle aklına girmiştir kadının. Şimdi kadın içerde. Tamam o hak etmiş ama adam ve kızkardeş? Adama sadece reşit olmayan kişi ile cinsel ilişkiye girdiği için soruşturma açılmış, kıxkardeş ne alemde kimbilir. Kız seneye reşit olunca kaçar evlenir zaten soysuzlar.
Yani olayın tek mağduru çocuk. Ama tek suçlu anne değil. Onu anlatmaya çalışıyorum. Sizin dediğiniz gibi kadın o süreçte muhtemelen ailesinden de darbe yedi çünkü böyle bir olayda kızını çekip almayan aile de aile değildir. Ama işte bunların hiçbiri de olana sebep olmamalıydı.