kaderalparslan ben 29 yasında epilepsi hastasıyım nöbetimde yasadıgım o acıyı geçtim dogumda bile panikler yasadım nöbet gedireceğim diye
10 yıldır bayılmıyorum Allaha şükürler olsun
Yaklasık 8-9 yaslarındayken oğlunuzun yasadıgı durumu ailem yokken evde tekken yasamıs ailemden gizlemiştim 15 yaslarımda ise yeniden ciddi bir nöbet geçirerek hastaneye gitmemiz sonucu hastalıgımı öğrenmiştik
Ertelemeyin
Lütfen götürün bu cok önemli bir konu sizi korkutmam istemem yanlıs anlamayın ama bu nöbet bilinenin cok ötesinde ağır sonucları olan bir durum
Hastaneye götürmek size bir sey kaybettirmez sonuc iyi olsa bile
Lütfen götürün acil şifa versin Rabbim