Oğlum bir yaş bir aylık ilk defa başıma böyle bişey geldi sürekli ağlıyan hicbiseyden memnun olmayan bı bebeğim var bu doğduğundan beri böyle ve aşırı sinirli neyse tuvalete gitmiştim o ara ağladı yürüteçteydi bende sert bı şekilde aldım kızarak ne istiyorsun neden ağlıyorsun oğlum ya dedim bana sinirlendi beni yolmaya çalıştı yolamadi agliyordu sonra sesi kesilince bı baktım duduklari mosmor nefes almıyor gözler sabit bı şekilde tavana bakıyor salladım hoplattim çok korktum sonra gözleri kaydı bayılır gibi oldu kucağımda ama ağlamaya başladı ve kesildi sonra sakinleştirdim emzirdim emerken uyusu sonra emmesi bitince hicbisey olmamış saatlerce uyumuş gibi uyandı eşimde işte acile götürsem mi ne yapsam bilemedim varmı başına gelen 😔