balkizlar benım kızım da sanki ağzı dolu konuşacak gibi bazen kızıyor hııı dıyor kendi kendine 10 ay 20 günlük gayet normal dıye düşünüyorum hiç aklımda soru olmadı lafım meclisten dışarı bazı çevresel insanlar çocukları yarış ayı gibi görüyor aaa şunun bebegı su kadarlık şunu yapıyor sen niye yapmıyorsun bı örnek bnm kayınpeder kızım popo üstünde emeklıyor bu nasıl çocuk ya emeklemedi benim çocuklar şu ayda emekledı vs dedi bende her çocuk bır değil benim çocuğumu kendi çocuklarınla kıyaslama yapma dedim tmm kızım dedi kestı sesini nefret ediyorum böyle insanlardan