Kızlar merhaba, 10 aylık bebişim geçen ay babıldamaya başladı dede mama baba anne(ani ) diyo Fakat mama derken bir iki gündür mama kelimesinden sonra ağızını aç kapa yapiyo kelimesiz olarak sizinkilerde öyle bir şey var mı ? Acıktığı için bir hareket mi yoksa dil gelişimi ile alakalı şüphelenmeli miyim ?