Hsnalpnannesi Minies 4 numara kullanıyorum benimde 7 kilo bebeğim çok iyi oluyyor yatmadan degistir yat sabaha kadar durur
Sahreyldrm Poyraz-bebek21 neden 4e geçmedin ki küçük gelmiyor mu ? Ben 40-50 günlükken den beri 4 numara kullanıyorum en son tam 2 aylıkken 6400 gramdı gece yatmadan bağlıyorum sabah kalkinca değiştiriyorum hiç çıkmıyor küçük geliyordur bezi bizim de öyle olmuştu Molfix kullaniyoruz
Tgcs Poyraz-bebek21 bende sleepy kullamıyoeum her sabah kıyaget degısıyoruz cısler hep dısarda. 8 kıko 3 numara kullanıyordum. 1 haftadır gecelerov4 noya geçtım yıje cıkıyor yıne cıkıyor. Hatta kulot bez aldım 4+ omda da cıkıyor. Ben de sanırım gecelerı ıcım baska bez denıcem 😔
Cren damlaemir19 aynen bende canım asla sızdırmıyorum bazen yatarken takıp sabh değiştrdiğim bile oldu damla sızma yapmıyor
prensveprenses Poyraz-bebek21 sanırım küçük nezdinde canım benim bebeğim 8 kilo +4 kullanıyorm anca oluyo
NurrC Poyraz-bebek21 numarasında yanlış yapıyorsunuz demekki küçük geliyor. Bende sleepy kullanıyorum hiç sızdırmadı hemde dolu dolu yapar her seferinde oğlum ne zaman ki küçük geldi sızdırdı 1 kez oda lastik izinden de anladım kızarttı bacaklarını.
EzgiDuru Poyraz-bebek21 merhaba. Ben prima sleepy kullandim ki aksam 10 da degistirip sabah 8 e kadar duruyor gece degistirmiyorum 13 aylik kizim. Ama sizde bnlar sizma yapmis. Birde evy baby deneyin derim bir arkadasim vermisti birkac adet kullanmam icin. Ve gece takmistim sabaha kadar sizdirmamisti
Can_imin_Cani Poyraz-bebek21 bende hepsini denedim arkadas tavsiyesiyle bimin bezini aldim saka gibi ama sizdirma yapmadi hem ekonomik hem guzel cikti bide ustune lastik izi bile cikarmiyor soka ugratti beni😁😂
Htc06 Poyraz-bebek21 sızdırmaz bez olarak prima pampers pure protection kullanıyorum çok memnunum. Fiyatı diger bezlere göre biraz pahalı ama doğduğundan beri bir sürü bez denedim en çok bundan memnun kaldım
SenaDuru_ Poyraz-bebek21 Prima premium care kullanıyorum gece uykusuna gecerken 19.30-20.00 civarı takıp sabah 08.00 de alıyorum daha sızdırdığını görmedim 👌🏻
Sahreyldrm Poyraz-bebek21 bilmiyorum canım ben 5,5 - 6 kiloyken başladım 4e daha rahat hem sizdirmiyor
Selimmelek Kızımda Prima kullandım hiç sızdırma olmuyordu şimdi oğlumda da Prima kullanıyorum ön tarafı şişiyor arkaları boş kalıyor o yüzden önden sıZdırma yapıyor cinsiyeti ile ilgili sanırım hangi bezi alırsam ön dolacak arka boş kalacak ve sızdıracak gibi geliyor bana
burcuturuncu Daha doğal diye Sleepy kullanmayı denedim ama malesef hemen her gece sızdırdı, prima premium care e döndüm, çok nadiren sızdırıyor, onun da bizim oğlanın kudurukluğundan olduğunu düşünüyorum 🤪