Poyraz-bebek21 Molfix sleppy goon prima canbebe hepsi sızdırıyor gece uzun süre kalınca ne kullanacağımı sasırdım
damlaemir19 Poyraz-bebek21 prima premium care kullanıyorum gece boyu hiç sızdırdığını görmedim sadece 1 kez değişiyorum 👍🏻🙋🏻♀️
PonciKom Poyraz-bebek21 minies :) bende molfix slpey kullandım evy babyde ama malsf bulamadım hepsi sızdırdı geceleride sızdırdı sabahta şimdi özellıkle gece hıc açmıyorum sabah kdr suanlık sızdırma olmadı 2 aydır geçiş yaptı. mınıese görem diyor mukkemel bez :)kuzenım açardı kızımın altını annem açardı geçirrdi baska bez
Cren damlaemir19 aynen bende canım asla sızdırmıyorum bazen yatarken takıp sabh değiştrdiğim bile oldu damla sızma yapmıyor
Weewe Premium care. bazı geceler 12 saat bile değiştirmediğim oluyor, sızdırmıyor. sadece içteki filesine dikkat etmediğimde sızdırdığını fark ettim o da normal, yanlış bağlamadan.
ikibebek Bende sleepy kullanıyorum az önce üst baş değiştirdim dışarı çıkmış sidik sadece geceleri için prima alıcam
sabirsizbebek15 ikibebek kaç aylık bebeğiniz ben hiç karşılaşmadım bu çiş sızıntısıyla. Kaka oldu ilk zamanla3 gazla birlikte yaptığı için 6 buçuk aylık şu an
Poyraz-bebek21 Yanlış mı numara kullanıyorum acaba anlamadımki 7 kilo bebegim 3 numara kullanıyorum buarada hepinize tesekkür ederim
Sahreyldrm Poyraz-bebek21 neden 4e geçmedin ki küçük gelmiyor mu ? Ben 40-50 günlükken den beri 4 numara kullanıyorum en son tam 2 aylıkken 6400 gramdı gece yatmadan bağlıyorum sabah kalkinca değiştiriyorum hiç çıkmıyor küçük geliyordur bezi bizim de öyle olmuştu Molfix kullaniyoruz
Tgcs Poyraz-bebek21 bende sleepy kullamıyoeum her sabah kıyaget degısıyoruz cısler hep dısarda. 8 kıko 3 numara kullanıyordum. 1 haftadır gecelerov4 noya geçtım yıje cıkıyor yıne cıkıyor. Hatta kulot bez aldım 4+ omda da cıkıyor. Ben de sanırım gecelerı ıcım baska bez denıcem 😔
prensveprenses Poyraz-bebek21 sanırım küçük nezdinde canım benim bebeğim 8 kilo +4 kullanıyorm anca oluyo
Smyy03 Poyraz-bebek21 ben o zamanlarda 4bunaraya geçmiştim biraz büyük olması lazım bi de bezi bağladıktan sonra kenarlarını muhakkak düzeltirim eğer düzeltmezsem tabiki sızdırır her bez
HilalKaan Happy_ bencde minies butuj gece kaliyo sanki 10 kilo cis cikiyo agir ama hic sizdirmadi bu gune kadar. Hem uygunda fiyati migrostan canim tavsiye ederm
Merve Poyraz-bebek21 premium care. Bir gün olsun sızdırmadı. Geçen bir minies denedim denemez olaydım
Ylmazseda Slepp kullanıyordum sizdirmaya basladi smdi bim'in kendi bezini kullanıyorum cokda memnunum tavsiye ederim 🤗
ybk2019 Poyraz-bebek21 Prima premium care 5 aydır kullanıyorum gece boyu sadece bir kere değiştiriyorum hiç bir şekil de sizdirmadi 👌🏻
Prince Bende bir çok bez kullandım sızdırma yaptı aslında dikkat etmemiz gereken bebeğin kilosuna dikkat ederek bez numarası seçmek
Happy_ HilalKaan aynen canim bende cok memnunum hic pisigimizde olmadi cok sukur hem bez hem islak mendili on numara 👍👍👍🤗
svgcn Poyraz-bebek21 molfix pure soft kullanıyorum Gece bağlayıp sabah acıyorum hiç sızdırma yaşamadım.
AmineGlce Poyraz-bebek21 prima sızdırmıyor bazı geceler değişmiyorum sabaha bırakıyorum bez çok dolmuş oluyor ama asla sızdırma yapmıyor. Siz bezi bağlamada sorun yaşıyor olabilirsiniz. Çünkü o kadar bez değiştirdiniz hepsi mi sızdırdı.