myraMom berrakmutlu evet bu gittiğim özel kliniği olan prof. Hatta ferro önerdi bize bu en çok artıran dedi yalnız diş temizliğini de ihmal etme dedi. Kızımın demiri düşüktü
Rez berrakmutlu ocean kullanıyorum, 9. Ay aşısıyla birlikte genel kan bakıldı, değerler gayet normal kullanıma devam dedi Doktor , 3′er damla veriyorum sabah uyandığında açken, sonra d vitamini mamasına ya da kahvaltıda ekleyip veriyorum
sokomellalparslan Rez nasıl 3 damla? Bizimki 8 kilo diye 16 damla veriyorum ben kilonun iki katı denmişti
pembekoalam berrakmutlu sideferde süt aroması var canım, benim bebeğim de alerjikti kaka da kan görmüştüm bu damladan sonra
Elistos1 berrakmutlu 4.aydan beri bende bestiron kullanıyorum ama bir sorun yaşamadım gayet iyi tahlilleri. Bunun dışında et tavuk vs şeylerde tükettirin onlarda demiri yükseltiyor ben veriyorum diye heralde normal bilemiyorum
Ucansupurge berrakmutlu Denemedik onu birde onu deniyeyim umarım işe yarar kaç damla vermem gerek acaba sabah 7 akşam 7 demişti bestriona
berrakmutlu Ucansupurge o bebeğin kilosuna ve kansızlık durumuna göre değişiyor sanırım canım doktora bir sor bakalım
fizikiharita Bestiron kullanıyoruz 1.5 aydır. Kilosuna göre 1 damla veriyorduk. Bu ay ki kontrolünde bebeğim kansız geldi doktorun gözüne. İki katına çıkardı doktorumuz. Doktorunuzla konuşun isterseniz doz ayarlaması yapabilirsiniz belki.
Rez sokomellalparslan her doktor farklı demek ki, dediğim gibi değerlerine göre ya da vücuda göre, şükür bir sorunu yok, size ne denmişse onu uygulayın tabiki
Larin34 Kan damalsi kullnirken c vitamini almasi gerekirmis birlesip yuksektiyormus aklinizda bulunsun