Kızlar oğlum 13.5 aylık, kan damlasına 4 aylıkken başladığımızda Sidefer ile başlamıştık ama o zaman alerjikti, sidefer ağız kenarını kızartmıştı biraz, Bestiron’a geçtik. Bestiron değerlerini çok yükseltmedi.
Ocean öneriliyor ama içeriği çok temiz değil sanıyorum.
Ama bestiron yükseltmediği için sanırım bir seçim yapmak zorundayım.
Sidefer’i tekrar mı denesem ya da Ocean mı alsam? Siz ne kullanıyorsunuz, değerleriniz nasıldı ve kaç damla kullandınız? İşe yaradı mı? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.