eminemine00 etl evet bir anne olarak üzülüyor insan ama, çok şükür diyorum tedavisi olan ve hayati bir riski olmayan bir konu. 3 yıl önce 4 aylık oğlumu kalp rahatsızlığından kaybettim. Bu bebeğimdede bu konuda çok korktum ama rabbim bu defa başka yerden sınadı
etl eminemine00 başınız sağ olsun. Rabbim dertli dermanla sınamış öyle düşünün biliyorum çk zor ama imtihan dünyası