3kedili2bebekli Deletedmom_206 afiyet olsun bebise evet oyun önemli bende şimdi kalktım oyundan üzüm yiyorlar kahve icicem fırsattan istifade beynim uyuştu 😂
16momm Deletedmom_206 hep şu postu kahvaltı sonrası görüyorum 😀 tavada yumurta zeytin peynir tahin pekmez avokado labne karışımı ıhlamur 😌 oğlum 12 aylık
Deletedmom_206 16momm canım ancak bu saatte biraz müsait olabiliyorum. Yoksa kahvaltı 09.30 da yapıyor. Oyun filan derken ancak post açabiliyorum😄
deleted20517 Deletedmom_206 afiyet olsun küçük beye,benim kızımda Sade omlet,çeçil peyniri,helva,reçel ekmek,falan yedi 🥰
Eylul301023 Deletedmom_206 grip ve diş çıkarma üst üste gelince sadece avakado ve muz yedi 😓 bugün kahvaltimiz böyle
Deletedmom_206 Eylul301023 Kız üzülme zaten çok besleyici iki şey yemiş.Diş döneminde bence çok iyi yemiş😊❤
Eylul301023 Deletedmom_206 orası öyle de peynir zeytin yumurta yemediginde üzülüyorum sanki hiç vitamin almamış gibi geliyor o gün çöp gibi oluyor 😓
Deletedmom_206 Eylul301023 Yok yahu hiç üzülme gayet yemiş. Hastayken filan ben hiç zorlamam. Sade süt bile içse yeter valla
pembeayakkabilikiz Deletedmom_206 ben fotosunu çekmemiştim Portakal suyu Haşlanmış yumurta Peynir, zeytin Vişne reçeli yedi kızım bugün🌸 öğleye de elma ve ceviz, fındık yeyıp uyucak insallah 😃
tospikannesi_ Deletedmom_206 postu görsem atardım ama kızım bulaşık makinesine atar gibi temizledi boş tabağı da atamam sjdkzkkf😅 Benim kide 2 yumurta 5 tane sucuk bir avuç patates kızartması 3 dilim salatalık 3 tane zeytin bir dilim peynir yedi bugün 🌼
Tubism Deletedmom_206 Maşallah benim kızım tüm gün ancak bu kadar yiyor iştah için ekstra bişey yapıyo musunuz