dlk1410 ama şöyle birşey var ben o zamanlar 1 senelik 330 alıyordum 12 ayda 3960 yapıyor faizle birlikte 7920 yapıyor normal yani alırken biliyorduk faizli olduğunu birde ben ilk sene aldım 2. Sene almadım. Sonrada mezun oldum gelen borçta 7 bin küsür faiz silindiği dönemi takip etmedim o zaman etseydim öderdim birde ciddiye almadım öderim öderim bloke konulunca ödemek zorunda kaldım ödeyecek durumumuzda çok olmuştu. Hesaplarımın hepsine konuldu ve hesabımdan çok para giriş çıkışı olduğu için blokenin kalkması gerekiyordu mecburen o arada da icralık olduğum 2 borcum varmış onları da kapattık iyi oldu şuan kimseye herhangi bir borcum yok 😂😂