dlk1410 4 sene aldım. 2020 mezunuyum bende. Bi dönem silindi 19 olmuştu heralde yam hatırlamıyorum. Sonrasında ödemedikçe faiz işledi. Aslında toplu ödemek istiyordum atanmıştım ilk maaşımla ama o da başka şeylere gitti. Şimdide izne ayrılınca kaldı. Bir arkadaş ödemediği için polis çevirmesine takıldı kart blokesini duymuştum ama buna şaşırdım korktum açıkçası bende aylık az az ödeyeyim dedim 700 den başlıyor taksitlerim