5,5 ay oldu yaz mevsimi olduğu için hiç korse kullanmadım sıcağı sevmiyorum pişman olurum diye korktum fakat kalmadı göbeğim çok minicik var oda hamilelikten önce de olan göbek ama şu dikişin üstündeki hissizlik mi şişlik mi nasıl desem beni aşırı geriyor hala bu ne zaman geçicek 😥😥