arzu76 bebeğim 1 buçuk aylık, baktım göbeğim gitmiyor, çıkarttım korseyi felan, zaten düzenlide takmadım 😂 bide orada doku sarkması oluşuyor, korseyle olacak iş değil, spor lazım toparlanması için, doğum şekline göre eğer sezaryense ilk 6 ay spor önermiyorlardı sanki, bi 6 ay beklerim bakarım çaresine